Tehokas tuotanto edellyttää suunniteltua ja säännöllistä huolto- ja ylläpitotoimintaa. Käyttökatkokset maksavat paitsi aikaa, myös rahaa ja pahimmassa tapauksessa maineesi. Voit saada merkittäviä kustannussäästöjä pitämällä huolta prosessiautomaatiostasi Ontecin ajantasaisella ja ennaltaehkäisevällä huoltopalvelupaketilla.
OntecRTS (Real-time Service) -huoltopakettimme takaa toimivuuden kaikissa olosuhteissa, tarvittaessa 24/7. Ammattilaisemme ovat tukenasi monikanavaisesti. Valitset vain sinulle sopivan paketin tarjolla olevista vaihtoehdoista. Vikatilanteissa ongelmien korjaus aloitetaan ensitilassa.
Kuukausisopimuksella takaat parhaat hinnat ja etuoikeuden palveluun muihin asiakkaisiin verrattuna.
Suositun ennakkohuolto-ohjelman avulla asiakkaamme toimintaympäristö pysyy aina hyvässä kunnossa. Kartoitamme etukäteen mahdolliset ongelmakohdat, suoritamme paikan päällä tarvittavat päivitykset ja varaudumme ongelmatilanteisiin niin, että toimintaympäristö on vakaa ja kustannustehokas.
Ennakkohuolto vähentää merkittävästi erilaisia ongelmatilanteita ja niistä johtuvia käyttökatkoksia. Ennakkohuoltojen yhteydessä voidaan kartoittaa myös päivitystarpeita, uusia tarvittaessa laitteistoja ja suorittaa muita huoltotoimenpiteitä ettei ongelmia pääsisi esiintymään.
Asiantunteva ja osaava henkilöstömme auttaa tarvittaessa puhelimitse erilaisten sovellusten ja järjestelmien ongelmanratkaisussa. Puhelintuen avulla voidaan monesti ratkaista asiakkaan oman henkilökunnan avulla erilaisia häiriö- ja vikatilanteita, sekä tarjota tukea esimerkiksi eri sovellusten käytössä.
Mikäli puhelintuki ei riitä, voidaan hyödyntää myös etäyhteystukea, tai erikseen sovittavasti paikan päällä päivystävää henkiökuntaamme.
Ohjelmisto-ongelmien kohdatessa tilanne on mahdollista ratkaista etäyhteystuen kautta on-line. Etäyhteys voidaan avata tarvittaessa asiakkaan järjestämää omaa kanavaa pitkin, jolloin asiakas voi säilyttää tarvittavan tietoturvan tason.
Etäyhteys on usein nopea ja kustannustehokas tapa ratkaista ohjelmistojen ongelmatilanteet silloin, kun ongelmat eivät ole laite- tai kytkentäkohtaisia. Etäyhteyden kautta tehtävillä huoltotoimenpiteillä voidaan helpottaa myös kulunvalvontaa, sekä ylläpitää yhteisön turvallisuuteen liittyviä seikkoja.
Tilanteisiin joihin etätuki ei riitä, ja läsnöolo on välttämätöntä, voidaan laatia asiakkaan tarpeiden mukainen sopimus päivystävästä teknisestä avusta. Päivystävään tukeen voidaan suunnitella asiakkaan edellyttämät vasteajat erilaisille huolto- ja päivystystoimenpiteille.
Päivystävään tekniseen tukeen laaditaan asiakkaan kanssa yhdessä käytännöt esim. kulunvalvonnan ja tietoturvan suhteen. Päivystävässä teknisessä tuessa noudatetaan aina mahdollisia liikkumis- tai aluerajoituksia.